3 sposoby na płaski brzuch

Płaski brzuch

Zbliża się wiosna, a ja z utęsknieniem czekam na ciepłe dni, kiedy będzie można bezkarnie poleżeć na plaży. Niestety, zbyt wypukły brzuch rodzi kompleksy, a strój kąpielowy nie leży tak, jak powinien. Podpowiem Wam kilka sposobów na płaski brzuch, który, siłą rzeczy po zimie wygląda nieco inaczej.

Zadbajmy o dietę

Pierwszym, niezbędnym krokiem do bardziej płaskiego brzucha jest odpowiednia dieta, regularne spożywanie posiłków, a ich ilość nie powinna być mniejsza niż 5.

Żołądek, którzy przyjmuje jeden, ogromny posiłek w ramach obiadokolacji i poza tym nic więcej w ciągu dnia – nie może normalnie funkcjonować.

Duże ilości tłuszczu odkładają się w okolicach brzucha, nasz układ pokarmowy jest przepracowany i wzdęty.

Jeśli borykamy się z problemem zaparć i wzdęć, należy zdecydowanie zwiększyć ilość spożywanych warzyw, szczególnie surowych oraz wprowadzić ziołowe herbaty z kopru, rumianku, mięty.

Unikajmy napojów gazowanych i piwa

Fanki piwa czy coli nie będą zadowolone, ale niestety, taka jest prawda. Napoje gazowane, a w szczególności piwo i słodkie przysmaki, znacznie zwiększają nasz brzuch. Warto przerzucić się na mineralną, delikatnie gazowaną wodę lub ziołowe herbaty.

Odpowiednia bielizna

Bardzo ważnym krokiem do płaskiego brzucha jest odpowiedni dobór bielizny, która zamaskuje mankamenty, a uwypukli walory Twojej talii i brzucha.

Podobnie ze strojem kąpielowym – jego odpowiedni krój pozwoli czuć się komfortowo nawet po większym posiłku. Warto w tym celu skorzystać z pomocy doradcy w dobrym sklepie bieliźnianym.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.