Limitowana edycja kosmetyków KOBO Miss Polonia od września dostępna 
w drogeriach Natura
Uroda

Limitowana edycja kosmetyków KOBO Miss Polonia od września dostępna w drogeriach Natura

Premiera kosmetyków KOBO Professional stworzonych we współpracy z Miss Polonia miała miejsce 30 sierpnia w Warszawie. Kosmetyki z tej limitowanej serii od 1 września będą dostępne w drogeriach Natura i na www.drogerienatura.pl. To pierwsza taka współpraca w ponad 90-letniej historii tego najstarszego konkursu piękności w Polsce. Ambasadorkami linii są Krystyna Sokołowska, Miss Polonia 2021/2022 oraz Agnieszka Brewka, Miss Polonia drogerii Natura. 

Oprócz tegorocznych laureatek konkursu Miss Polonia: Krystyny Sokołowskiej, Agnieszki Brewki oraz Julii Barygi, II Wicemiss Polonia, w premierze wzięli udział także m.in. Natalia Gryglewska, Miss Polonia 2020/2021, Agata Biernat, Miss Polonia 2017, tancerka i prezenterka Anna Głogowska oraz znany youtuber Sebastian Kowalczyk. Nie zabrakło także członków zarządu drogerii Natura, Marcina Bojarskiego i Edwarda Komendackiego, a także prezes agencji impresaryjnej Igo-Art, Jadwigi Piątek-Włodarczyk. 

– Produktów KOBO Professional używam od dawna. Bardzo je lubię i zawsze mam je w swojej kosmetyczce. Cieszę się, że limitowana seria powstała we współpracy z Miss Polonia – powiedziała
w trakcie wydarzenia Krystyna Sokołowska.

Kosmetyki KOBO Professional to jedna z flagowych marek, dostępnych wyłącznie w sieci drogerii Natura. Marka powstała z pasji do makijażu. Jej twórcom przyświecała idea, aby profesjonalny kosmetyk był dostępny dla każdej kobiety. O jakości kosmetyków KOBO Professional decydują doskonałe kompozycje składników, bardzo duży wybór pigmentów oraz wysokie walory aplikacyjne. Te cechy, zarezerwowane dotąd tylko dla kosztownych kosmetyków, czynią tę markę wyjątkową na rynku drogeryjnym.
O najwyższą jakość i kolorystykę zgodną z najnowszymi trendami dba wizażysta Daniel Sobieśniewski. Na marce KOBO Professional pracują makijażyści z całej Polski, jest ona również rozpoznawalna na świecie – podkreślał dziennikarz i prezenter Mateusz Szymkowiak, który poprowadził event. 

W trakcie premiery pokazowy makijaż kosmetykami z limitowanej serii KOBO Professional wykonała wizażystka Anna Barańska-Nastaj. W roli modelki wystąpiła Agnieszka Brewka.

– Zależało nam na stworzeniu kolekcji, która będzie idealna dla każdego. Uniwersalna kolorystyka oraz wysoka jakość kosmetyków gwarantują samą przyjemność z wykonywania zarówno codziennego, jak
i wieczorowego makijażu. Już sama nazwa kolekcji Natural Beauty wskazuje, że marka KOBO Professional ma podkreślać i wydobywać naturalne piękno. Drogerie Natura codziennie odwiedzają miliony Polek. Każdej z nich pomagamy dokonać jak najlepszego wyboru, ponieważ każda kobieta jest dla nas piękna i wyjątkowa. Każda z nich jest Miss – powiedziała w trakcie wydarzenia Grażyna Tomala-Tylman, dyrektor ds. e-marketingu i PR drogerii Natura. 

– To dla nas wyjątkowy dzień. Po raz pierwszy w ponad 90-letniej historii konkursu Miss Polonia jego logo znalazło się na marce produktowej. Cieszymy się, że to właśnie we współpracy
z drogeriami Natura stawiamy ten kolejny krok w rozwoju konkursu – podkreślił Igor Włodarczyk, PR manager&producer z Igo-Art, agencji impresaryjnej, będącej organizatorem konkursów Miss Polonia oraz The Look of The Year Polska. 

Współpraca drogerii Natura z Igo-Art trwa od maja tego roku, kiedy Natura została partnerem głównym finału konkursu Miss Polonia. Od tego czasu drogerie Natura realizują kolejne projekty z Krystyną Sokołowską, zdobywczynią korony najpiękniejszej Polki oraz Agnieszką Brewką, która głosami członków Klubu Natura otrzymała tytuł Miss Polonia Drogerii Natura.Obie panie zostały ambasadorkami drogerii Natura i brały już udział w sesjach zdjęciowych.

Limitowana edycja kosmetyków KOBO Miss Polonia od września dostępna 
w drogeriach Natura
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Wprowadzenie do sprzedaży limitowanej serii kosmetyków do makijażu marki KOBO Professional sygnowanych logo Miss Polonia to kolejny ważny etap tej współpracy. Produkty te już od września będzie można kupić we wszystkich stacjonarnych drogeriach Natura w całej Polsce oraz w sklepie internetowym www.drogerienatura.pl  

W skład kolekcji KOBO Professional Miss Polonia wchodzą: 

  • paleta dziesięciu cieni do oczu o neutralnej tonacji, zawierająca wysokiej jakości cienie matowe, którymi można wyczarować zarówno dzienny, jak i wieczorowy makijaż
  • trzy odcienie błyszczyków mieniące się milionem drobinek, zawierające naturalne oleje
    o działaniu nawilżającym, odpowiednie do każdego typu urody
  • pomadka w płynie w eleganckim czerwonym kolorze, o delikatnej, lecz trwałej formule otulającej usta
  • puder brązujący o naturalnym, uniwersalnym kolorze, który idealnie dopasowuje się do każdego koloru skóry, idealny do konturowania, jak i delikatnego przyciemnienia twarzy i ciała
  • lekki rozświetlacz, wzbogacony w odbijające światło drobinki, których efekt można stopniować, dokładając kolejne warstwy. Pozostawia na skórze naturalny, pełen świeżości, promienny blask. Delikatna formuła doskonale współgra z podkładem, zapewnia komfort i niezwykłą wygodę
    w użytkowaniu. 

Natura to polska firma, która istnieje od 25 lat. Zarządza jedną z największych sieci drogeryjnych
w Polsce działających pod marką drogerie Natura, a także drogerią internetową www.drogerienatura.pl Oferta drogerii Natura obejmuje szeroką, liczącą ponad 25 tys. produktów gamę marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym, a także asortyment dostępny wyłącznie w sklepach sieci. W ofercie drogerii Natura klienci znajdą kosmetyki naturalne, dermokosmetyki, produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy, ciała, koloryzacji i stylizacji włosów, wody toaletowe oraz perfumy. Wśród flagowych brandów, które można znaleźć wyłącznie w drogeriach Natura są m.in. Botanic, Seyo, Skinimal, Natura Eko, Natural Home Spa, a także KOBO Professional. Od 2014 r. drogerie Natura są częścią Pelion S.A., jednej z największych firm z branży ochrony zdrowia, która z powodzeniem rozwija działalność w Polsce, na Litwie i w Szwecji. W myśl misji „Stawiamy na Naturę” Natura samodzielnie inicjuje, a także angażuje się w działania, których celem jest ochrona środowiska oraz popularyzowanie idei eko i zero waste. Przykładem jest wydawany od stycznia 2022 r. magazyn „Natura”, a także ostatnia akcja „Zazieleniamy się”, w ramach której każdy członek Klubu Natura za dokonane zakupy lub zgromadzone punkty może posadzić drzewo.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments