Marki niszowe – wyjątkowe i oryginalne zapachy

Marki niszowe – wyjątkowe i oryginalne zapachy

Ponad wszystko kochasz zapach i kierujesz się wyłącznie nim przy wyborze idealnych perfum? Niechętnie podążasz za trendami, obierając własną ścieżkę indywidualisty? W takim razie powinna zainteresować Cię oferta perfum niszowych – zapachowej rewolucji w świecie perfumeryjnym.

Dlaczego perfumy niszowe różnią się od maintreamowych?

Perfumy niszowe oraz mainstreamowe to dwie osobne historie. Podczas gdy perfumy mainstreamowe bez trudu kupisz w sieciówkach czy przez Internet, perfumy niszowe nie są dostępne na tak szeroką skalę. Perfum niszowym w odróżnieniu od tych dostępnych w szerokiej ofercie nie znajdziesz na plakatach, w reklamach telewizyjnych i internetowych. Zapachów niszowych nie sygnują swoim nazwiskiem znane osobistości ze świata kina czy muzyki. Zamiast dużych kosztów reklamowych marki produkujące perfumy niszowe stawiają na storytelling i opowiadanie konsumentowi historii, która przekona go do zakupu.

Wyróżnikiem świata perfum niszowych jest pasja. Nikt tutaj nie kalkuluje zapachów i nie kreuje ich pod panujące trendy. Perfumy niszowe to prawdziwa pasja tworzenia nieskrępowana przez odgórnie narzucone zasady. Plan biznesowy nie jest tak istotny, gdy w grę wchodzi wyjątkowy, obezwładniający zapach perfum.

Czym kierować się przy wyborze perfum niszowych?

W świecie perfum niszowych nie istnieją tradycyjne podziały na perfumy damskie i męskie. Każdy sugeruje się własnymi preferencjami pod względem zapachu i wybiera kompozycje, które naprawdę mu pasują, nie te, które sugerują etykietki.

Jedną z marek perfum niszowych, na którą warto zwrócić uwagę, jest Hugh Parsons. Produkty tej marki dostępne są w sklepie Amisell w aż 7 wyjątkowych wariantach dostosowanych do różnych potrzeb konsumentów: https://amisell.pl/marki-niszowe/hugh-parsons/.

Twórca marki, Hugh Edward Lancelot Parsons na początku swojej drogi zawodowej zajmował się produkcją męskiej galanterii oraz dodatków. Jego pasja zrodziła się z fascynacji angielską armią, mundurami oraz akcesoriami oficerskimi. Firma utalentowanego przedsiębiorcy mieściła się z początku w Londynie i znane dzisiaj kompozycje zapachowe związane są wciąż z tym miastem. Noszą nazwy pochodzące od londyńskich ulic oraz dzielnic.

Popularność marki stworzonej przez Hugha Edwarda Lancelota Parsons szybko wymknęła się z londyńskich zakamarków i dotarła do Europy oraz Stanów Zjednoczonych. Twórca miał wciąż apetyt na więcej i w końcówce lat 80 XX wieku w jego głowie zrodziła się myśl o stworzeniu męskiej linii wód kolońskich, a następnie również wód perfumowanych. Niezwykłe kompozycje zapachowe do dziś mają oddane grono odbiorców.

Tradycja i nowoczesność w perfumach niszowych

Perfumy niszowe to coś więcej niż tylko flakon. To fascynacja zapachem, która ukazuje się jako miłość do składników, receptur oraz wyjątkowych kompozycji. Zazwyczaj perfumy niszowe zamknięte są też w niezwykłych flakonach, które stanowią małe dzieło sztuki użytkowej.

„Nosy”, czyli twórcy perfum niszowych nie boją się eksperymentów i zrywania z konwenansami. Dlatego też tworzone przez nich perfumy wykraczają poza przyjęte normy, nie są przypisane do żadnej z płci i łączą tradycję z nowoczesnością oraz sporą dozą fantazji.

Perfumy niszowe to produkty stworzone dla odkrywców, którzy szczególnie upodobali sobie wyjątkowe zapachy i są gotowi na nowe, perfumeryjne doznania.

Materiał partnera.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *