Fryzjerzy Davines mogą zasadzić drzewo w Twoim imieniu
Drzewko do drzewka i będzie las. Społeczność fryzjerów Davines już 3 października zamieni nożyczki na kostury, by znaleźć dom dla młodych drzewek. W ten sposób będzie świętować 6. edycję kampanii Dzień Zrównoważonego Piękna. Dzięki Tobie fryzjerzy mogą pobić kolejny rekord.
Czy można jednego popołudnia posadzić las liczący ponad 3 000 drzew? Można, w zeszłym roku dowiedli tego fryzjerzy współpracujący z marką Davines podczas finału kampanii Dzień Zrównoważonego Piękna. Salony fryzjerskie zaprzyjaźnione z włoskim producentem kosmetyków do włosów od 2017 roku odwiedzają z sadzonkami różne regiony w Polsce. Podczas tegorocznej edycji kampanii społeczność Davines zawita w Beskidy.
Dołóż swoją zieloną cegiełkę
Czy wiesz, że także od Ciebie zależy, jak gęsty będzie nowy las? Połącz przyjemne z pożytecznym. Do końca sierpnia odwiedź swojego fryzjera – kup ulubione kosmetyki, otrzymaj w prezencie mleczko do włosów oraz eko-plecak i tym samym wesprzyj zbiórkę na akcję sadzenia drzew. Specjalna oferta produktów OI dostępna jest w wybranych salonach, ich listę znajdziesz na www.davines.pl.
Dzień Zrównoważonego Piękna – już 6. raz w Polsce
Proekologiczna inicjatywa Davines przeprowadzana jest w kilkunastu krajach na całym świecie. Fryzjerzy promują odpowiedzialne postawy wobec środowiska, podejmując realne działania na rzecz przyrody. Marka co roku angażuje przedstawicieli salonów, którzy o potrzebie ochrony ekosystemu edukują również swoich klientów podczas wizyt. Akcję od 2017 roku wspiera Klub Gaja, polska organizacja ekologiczna, założona ponad 30 lat temu. Dzień Zrównoważonego Piękna realizowany jest w ramach Święta Drzewa, dzięki któremu Klub Gaja zakłada ogrody i parki, sadzi lasy, ale również otacza opieką stare drzewa.
***
Davines – włoski producent profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Założona w Parmie w 1983 roku firma obecnie ma swoje oddziały w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu oraz Deventer, a jej kosmetyki są dostępne w 90 krajach. Laboratoria Davines stosują cenione składniki pochodzenia naturalnego oraz korzystają z naukowych procedur podczas tworzenia każdego z produktów. Styl marki odzwierciedla ciekawość i otwarcie Davines na różnorodność świata oraz włoskie podejście do historii i sztuki, designu i mody, kultury i stylu życia.
Funkcję Hair Art Director marki pełni Tom Connell – brytyjski fryzjer i stylista fryzur, były członek akademii Trevor Sorbie.
Davines realizuje wartości zrównoważonego rozwoju. Działa na rzecz zachowania bioróżnorodności gatunków roślin, korzysta z odnawialnych źródeł energii, zarówno opakowania produktów, jak i same kosmetyki powstają przy minimalnym wpływie na środowisko – firma uczestniczy w projekcie Zero Impact LifeGate. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o.o.
Bardzo ciekawa inicjatywa. Podoba mi się dbanie o naszą planetę.
Ciekawa inicjatywa. Warto nieść dobro, więc mi się podoba.